Week 3

4 juni 2018 - San Ramón, Costa Rica

Deze week heb ik alleen aan de stageopdrachten in de ochtend gewerkt en de rest van de dag in de kwekerijen. Maandag heb ik mijn 3 leerdoelen via It'slearning ingeleverd en verder met de eigenaar besproken over wat we volgende week kunnen wij doen om aan zijn opdracht te beginnen. Dinsdag heb ik mensen geïnterviewd om mijn presentatie maken over de cultuur in Costa Rica. Woensdag ging ik werken bij de kwekerij waar de jong planten worden gepot en op tafels gelegd. Later in de middag naar kantoor geweest om verder met de presentatie bezig.

Donderdag s'ochtends was ik weer bezig met de andere opdrachten (SWOT Analysis) en probeerde de Btec website in te loggen maar lukte niet en dan ging ik naar de kwekerij waar de planten klaar zijn voor de afkoeling. Ik heb de hele kwekerij schoon gemaakt de rest van de middag.

Vrijdagochtend ging ik met de teamleider spreken over de opdracht dat ik van het bedrijf krijg en afgesproken om volgende week klein problemen dat vertragen de productie en potten. Vrijdagmiddag voelde me ziek, misschien door het water, maar dan nam medicijnen en was beter. Later in de middag, eind van de dag ging ik weg naar La Fortuna, een dorp ten noorden van San Ramon ongeveer 2,5 uur met de bus. Daar heb ik een fiets gehuurd en naar de warmwaterbronnen gefietst, naar en waterval en eindelijk samen met jongens en meisjes uit America en Zwitserland gegeten en genoten van de tours bij de vulkaan (El Arenal). In het weekend weer uit geweest, maar toen in het oerwoud dicht bij de waterbronnen had ik een ongeluk en viel ik hard tegen stenen in de rivier, maar door de adrenaline voelde ik geen pijn =) en was niet zo erg. alleen pijn in mijn schouder.

Zondag heb ik met de groep in de hostel kaartjes gespeeld en een beetje rust gehad. ook de bus gemist en bleef ik een nacht extra en pas maandag ochtend terug.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marijke Koelewijn:
    6 juni 2018
    Doe je voorzichtig?! Wel fijn dat het nog steeds zo leuk is!