week 7

2 juli 2018 - San Ramón, Costa Rica

Afgelopen week heb ik een hele boel dingen gedaan in de kwekerij, potten, planten schuiven en mooie planten geselecteerd voor export. We hebben ook de voetbal wedstrijden van Costa Rica met z'n alle bij het bedrijf en pizza gegeten. Voor de rest, mijn taken hebben niet veel veranderd. De zelfde processen gedaan door de hele week.

In het weekend ging ik naar het strand, Punta Arenas, oost van San Ramon, het is 1.5 uur reizen met de bus. Daar heb ik eilanden gezien en ging shoppen, iets dat ik niet had verwacht. Tipische eten en bier van Costa Rica gegeten en gedronken en een wandeling langs de kust gewandeld. Het was 31 graden toen en de zon schijnt toen heel veel.

1. Marijke Koelewijn:
    3 juli 2018
    En dan komt het einde ineens al in zicht...
  2. Annemieke:
    Ha Aldo,
    Ik zie je natuurlijk graag volgend schooljaar voor een life verslag, na deze last-minute match binnen 2 werkdagen :-)) Top dat je gegaan bent in je eentje en deze kans hebt aangepakt! Mooie werkervaring voor de toekomst als aantrekkelijk werknemer met een internationale CV. Top gedaan!