Week 4

11 juni 2018 - San Ramón, Costa Rica

Deze week heb ik op kantoor gezeten samen met de nieuwe teamleider van Agro Orchids om de productie van de orchideeen omhoog krijgen. Helaas was niet zo, in de kwekerijen zitten ze met weinig ruimte. Maandag en dinsdag heb ik in de kwekerijen geholpen met planten schuiven en in karren neer gezet voor de afkoeling. Woensdag ben ik weer naar kantoor geweest om te helpen met een oplossing voor de vertraging in de productie, maar volgens het bedrijf was geen oplossing nodig, want na 2 weken zou weer goed lopen. Dus weer kon ik niets doen voor het bedrijf en ging naar de kwekerijen werken en helpen met zijn ideeen voor de productie van meer product. Maar donderdag ben ik mee gegaan naar San Jose met de chauffeur om de orders te brengen naar een klant in verschillende locaties. Vrijdag heb ik met een paar mensen uit italie gesproken. Deze twee mannen kwamen naar Costa Rica om de machines te examineren en evalueren. vrijdag middag werd ik weer ziek, ik had griep,  hoest en  geen energie meer. Daarom heb ik medicijn genomen en ging ik in bed liggen en in slaap gevallen tot acht uur in de avond, maar steeds ziek. In het weekend heb ik niets gedaan, omdat ik nog steeds ziek was en had geen zin en energie.

1. Annemieke:
    11 juni 2018
    Hoi Aldo,
    Vervelend dat je ziek bent geworden.. Hopelijk voel je je weer snel beter!
    Goed dat jullie met elkaar blijven focussen waar je meerwaarde kan liggen en wat je kunt oppakken aan een bedrijfsopdracht. Mooi dat je ook gave dingen doet in je vrije tijd!
  2. Marijke Koelewijn:
    12 juni 2018
    Beterschap Aldo, hopelijk ben je snel weer opgeknapt!